Subject: Probleem vandetõlgiga - Ilmar Kikkas
From: "Maria Rand" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 18:24:34 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovin teada anda vandetõlgist, kes ei sobi antud ametisse. Kuna
Justiitsministeerium neid lubasid välja annab, siis eeldan, et teil ka
õigus nende pädevuse osas otsustada.

Tegu on vene-eesti vandetõlgi Ilmar Kikkasega

Lisan temaga kirjavahetuse manusesse. Ütlen ausalt, et see on nii
šokeeriv, et võtab lausa sõnatuks. Üks osa tema kirjast:

Palun teil kaaluda temalt litsentsi ära võtmist.

Jah, meie temaga enam koostööd ei tee, kuid oleks väga kurb, kui ta saaks
antud teenust edasi pakkuda peale sellist sõnavõttu.

Jään teie tagasisidet ootama.

Ikka häid tõlkeid soovides!

Maria Rand

Tõlkebüroo Avatar juhatuse liige

Board member of Avatar Translation Bureau

Tel. +372 521 8644

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.avatar.ee/> www.avatar.ee

Tõlkebürool Avatar on tõlketeenuste standardi ISO 17100, masintõlke
toimetamise standardi ISO 18587 ja kvaliteedijuhtimissüsteemi standardi
ISO 9001 sertifikaadid.

Avatar Translation Bureau holds the certificates of the Quality Standard
for Translation Service Providers ISO 17100, Post-editing of machine
translation output ISO 18587 and Quality Management Standard ISO 9001.